loading...

انجمن ایران کره

بازدید : 355
يکشنبه 3 خرداد 1399 زمان : 2:22

به گزارش همشهری آنلاین، ایرج مصطفوی شنبه سوم خرداد درون گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های پیش یابی، وزش باد شدید، گرد و گور و کاهش نظر افقی داخل بیشتر نقاط استان سمنان به اختصاص نیم شرقی و نواحی جنوبی آن دور از اشتیاق نیست.

بخاری خودمه، دلم می‌خواد بذارمش بالای درخت!*
بازدید : 388
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 0:24

با داغ شدن مذاکره استارتاپ‌ها در جهان، افراد زیادی به سمت این صنعت کشیده شدند. جوانان جویای معروفیت سعی کردند با ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ی خود، جایی در دنیای کسب وکار بخاطر خود دست و پا کنند و البته افراد زیادی نیز در این راه انقراض خوردند؛ اما تعداد معدودی از افراد هستند که موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده اند. در ایران نیز هم گام با جهان، بحث استارتاپ‌ها مطرح شده است و افراد اضافی به این حروف کشیده شده اند.

تفسیر تسنیم - سوره حمد
بازدید : 387
دوشنبه 28 ارديبهشت 1399 زمان : 22:23

افزایشSGHAROOOON قیمت گوشی‌های درفش دار باعث شده است تا خریداران میل بیشتری به خرید گوشی‌های میان رده داشته باشند. به ویژه در یک سال گذشته حتی در گوشی‌های میان رده بازار نیز شاهد استفاده از پردازنده‌های بالارده بوده ایم تا افرادی با بودجه متوسط بتوانند تجربه گیمینگ قابل قبولی داشته باشند. تو این مقاله به بهترین گوشی‌های گیمینگ میان رده راسته نگاهی خواهیم داشت تا درکنار پرداختن به ویژگی‌های پردازنده، درنهایت از تجربه گیمینگ آن‌ها برای علاقه مندان به ورزش اندروید بگوییم.

لیفت ابرو در خانه با [ژل ابرو] و ریمل ابرو
بازدید : 372
جمعه 25 ارديبهشت 1399 زمان : 16:22

وانSGHAROOOON‌هایپر یکی از جدیدترین میان رده‌های موتورولا از سری اندروید وان بوسیله شمار می‌آید؛ محصولی که درون واپسین روزهای سال ۲۰۱۹ معرفی و اواخر ژانویه‌ی ۲۰۲۰ روانه‌ی راسته شد. درون شرایطی که محصولات دیگر خانواده‌ی One بوسیله تبع نامشان به تزیین توان‌های اکشن کمینه (وان اکشن)، بزرگنمایی (وان زوم)، عکاسی ماکرو (وان ماکرو) و دوربین اصلی توانمند را عرضه می‌دهند، پسوند‌هایپر بسیار از هرچیز دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و پروضوح این گوشی هوشمند را تداعی می‌سازد.

اتوبار سید خندان ^88610856^ ^22923647^
بازدید : 396
جمعه 25 ارديبهشت 1399 زمان : 16:22

ساعت هوشمند، گجتی نو رسیده که با حیات دست نیافتن به اهداف و دورنمای ترسیم شده برای آن، ولی به محصولی محبوب بدل شده است؛ آنچه مسلم است این ادوات هنوز آنطور که باید جای خود را داخل بین گجت‌های ضروری پیدا نکرده اند؛ نزدیک به شقه صد از ظهور شایسته کردن‌های مجهز به سامان حساب می‌گذرد و همواره جای تهی یک گجت همگی کاره‌ی با روی مچ بسته شود حس می‌شد.

بررسی موتورولا وان هایپر
بازدید : 385
يکشنبه 13 ارديبهشت 1399 زمان : 5:22

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از وب ام دی یک بررسی جدید نشان می‌دهد این هیجان از سرایت ویروس کرونا به اعضای دیگر خانواده بی پایه نیست.

Dr.Amir Nik'Khah دکتر امیر نیکخواه
بازدید : 341
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1399 زمان : 4:24

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمد واعظی نژاد اشعار کرد: امیدواریم بتوانیم تعدادی از این مدارس را ابتدای سال تحصیلی آینده به آموزش و پرورش تحویل بدهیم.

قلب من با چادرم می تپه
بازدید : 310
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1399 زمان : 4:24

ظاهراSGHAROOOON سونی از مدت‌ها پیش منظور داشته ظاهر و اطلاعات نهایی پلی استیشن 5 را ماه ژوئن رونمایی کند؛ دقیقا همان ماه سال که چند سال قبل درون آن رونمایی مفروضات بازپسین و مشخص کنسول پلی استیشن 4 را تماشاگر بودیم. بااین حال، اینک ممکن است برنامه‌ها تحول کرده باشند و شرکت ژاپنی مه سال ساری میلادی این اطلاعات را تقریر و ورزش‌های PS5 را رونمایی بطی ء. درهرصورت، حقیقت مهم این است که زمان چندانی تا معرفی کنسول نسل نهمی‌سونی باقی نمانده است.

بهره برداری از هزار کلاس یادگیری تا خاتمه سال
بازدید : 304
شنبه 29 فروردين 1399 زمان : 2:37

ابوالحسن فیروزآبادی، ادیب شورای ممتاز فضای مجازی در گفت وگویی با مهر اطلاع دادن کرد تدوین نهایی آئین نامه‌ی واگذاری VPN قانونی توسط کارگروه گلچین مصادیق محتوای مجرمانه انجام شده است و وزارت ارتباطات واجدان شرایط گرفتن این سرویس را تعیین خواهد کرد. او نیز گفت VPN قانونی و اپراتور ارائه دهنده‌ی این خدمات، ارتباطی با مرکز ملی فضای رمزی ندارد و این موضوع درون قالب تقسیم فقره دادستانی و وزارت ارتباطات اجرا می‌گیرد.

انواع سنتور - بخش دوم

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید کننده امروز : 19
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 2097
  • بازدید کلی : 16602
  • کدهای اختصاصی